Seleme101 39 haftadayim sancı falan yok ben bitik 😬durumdayim Allah yardimcimiz olsun sizler ne durumdasınız ?neler yapıyorsunuz 🙃
betus_19 Seleme101 38+3 olduk bekliyorum ama tık yok merdiven indim çıktım ananas hurma ilişki yok anam yok küçük beyin keyfi yerinde kıpır kıpır içerde😅
Seleme101 Zynp1705- 🥲🥲🥲 salı günü sancım vardı geçti 1 cm açıklık ti en son pazartesi randevum var dur bakalım
Seleme101 Gulsumdamla 😓😓😓benim 38+4 sancım vardı doktora söylemiştim hemen gel dedi gittim 1 cm açıklık vardı bugün yada 1 hafta içerisinde doğurdun demisri 5 gün oldu 🤷
Seleme101 SelviBerat yaaaa bu gidişle heralde dogmicak diye korkuyorum 😄😄41 e kadar beklicemizi söyledi doktor
Gulsumdamla Seleme101 sağ salim kucagina al canım 🥰gelirler elbet orda uzun süreli kamp yok son demleri mecbur gelecekler🤣
Seleme101 betus_19 😃😃bizimde hanımefendinin geleceği yok naz yapıyor bütün aile kendisini bekliyor ama 🤷 kız 1 buçuk saat yürüyüş hurma tarçın suyu her şeyi denedim ama gelmeyince gelmiyor
betus_19 Seleme101 ilk gebeliğinmi? Ben sancı gelince dinlenmiyorum direk kalkıp squat falan yapıyorum bazen yürüyüş yaparken sancım oluyo inadına daha fazla yürüyorum aksilik artmıyoda geri geçiyo sancı 😅