Baharun2 ben birkaç ay su sızıntısı nedeniyle yattım.. 39+4 de nişanım gelince suyum da sızmaya devam edince açılma olmadığı halde suni sancı verdi doktorum.. 4,5 saatte açılmam tamamlandı ve Doğum yaptım.. sağlığınız için ne gerekiyorsa onu yapın, bebek için sıkıntı olmazsa bekleyin tabi kendi sancınızı ama Doğumun başlaması gerekiyorsa da korkmayın