Merhaba güzel anneler 37+1 haftalık gebeliğim var bebek ters ama kanala girmemiş Çatımda arka makattan uygun bebek cok kilo almazsa bir ihtimal normal doğum deneriz dedi doktor böyle olup kanala giren bebişler var mı acaba normal doğum yapmak istiyorum ama tabi hayırlısı neyse o olsun