Kız kardeşim Haziran ayında orada yaptı. Özelde yapsam bu kadar memnun kalmadım dedi. Tek odada sancı çekti doğum için sadece doğumhaneye geçmiş, tekrar bebeğiyle odasına dönmüş. Çocuk doktoru vs. Bütün kontroller odasına gelmiş doktorlar. Emzirme danışmanı ayrı hemşireler ayrı ilgilenmiş. Davranış olarakta çok iyilermiş. Valla o aşırı memnun kalmıştı bence şanslısınız kızlar.