Beklemedeyim bende. İlk doğumum normaldi. Anksiyete yoktu. Şu an aklıma geldikçe nefesim kesiliyor. Çarpıntım var sürekli ve sezaryen normal doğum hiç birini kendime yakın hissetmiyorum. Panik ataktan ani nefes darlıklarım oluyor. 35 haftalık olacağız yarın. Allah çok kolay doğum nasip etsin size inşallah