sevimmmmm Ben de 10+3 üm . Bugün eşim işten gelince evi süpüreceğim şakın süpürme dediği halde dayanamadım bekleyemedim onu ,süpürge makinası kullandım. Bu nedenle hem belimde hem kasıklarımda ağrı oldu. Ne zaman makina kullansam böyle oluyor. Şimdiki makinaların çekim güçleri çok fazla belim zorlandı . Hem bu dönemde vücut çok hassas olduğu için normalde zorlanan belim hamilelikte daha zorlandı.senin ki de zorlanacağın bir iş yapmamışsan, bazı gebelerde bu bir gebelik belirtisiymiş.Tabi düşük riski taşıyan bir yakınımda da vardı bel ağrısı ve sancı . Bence sen doktora görün canım . Allah şifa versin.