Bugün tam 40 olduk hâlâ hiç bişey yok 3 gün önceki kontrolümde sıvının biraz azaldığını söyledi doktorum, normal istiyorum ama şu biraz daha azalırsa sezeryan olmak zorunda kalcam. Var mı bu durumu yaşayan siz kaç haftalık doğurdunuz? Bu arada bebeğim erkek 👼🏻