Colahusu Kızlar ilk gebeliğim şu zamana kadar hiç sancım olmadı ne yapabilirim kendi sancılarımın gelmesi için suni almak istemiyorum😔
Kleopatra- Colahusu Bol bol yürüyüş yapıp eğilme dogrulma hareketleri yaptınız mı? Başka çare yoksa suni almanızda fayda var malesef.
as2121 Colahusu gelir sancın birkaç güne inş. Ben 40+0 da suni ile doğum yaptım ama doğuma gitmeden bir gece önce hafif sancılarım başladı. Birkaç gün daha beklesem kendiliğinden olurdu büyük ihtimal bayram falan giriyor diye suni aldım.
Colahusu Kleopatra- az da olsa yürüyüş yaptım eğilme hareketlerinde cok zorlanıyorum… suniden cok korkuyorum ya hayırlısı
Melismelo Ablam 40+4 doğurdu hicbirşey yapmamışdı kendi sancısı geldi Bol bol yürüyüş yapın, squat, hurma yiyin, göğüslere masaj yapın göğüsleri uyarın, ilişki, pilates topunda hareketler, temizlik vs bunları deniye bilirsiniz
Colahusu Melismelo bu zamana kadar yalancı sancı bile cekmeyince hiç gelmicek gibi hissediyorum saydıklarınızdan yürüyüşü tek yapıyprum birde merdiven inip cıkma 🤨
Melismelo Colahusu ablamdada sancı felan yokdu ama bende aksine 30dan beri sancılar ağrılar bitmek bilmiyo cok kötü😅 39a girdim gelen giden yok yani cok kötü yalancı sancılarım var vajinada baskı ağrı var, iş güc yapamıyorum resmen bu yüzden bendede olmasa keşke boş yere cekmekde kötü onla ilgisi olduğunu düşünmüyorum birde erken doğum riskim vardı güya😅 40+da doğururum bende herhalde
as2121 Colahusu O belli olmaz canım kişiye göre değişir. Sabah 7’de başladılar bana sancı vermeye 16.40’da doğum gerçekleşti. Bir ara açılma durdu 19’a kadar da sürebilir dediler ama sürmedi Kiminin çok daha kısa sürüyor açılmaya göre.
Melinya Bendede 2 cm açılma var, vajinada baskı var karnım sürekli kasılıyo. 39+4 deyiz. Bugün hatta doğum için çağırmışlardı sabah gittim açılmam hiç ilerlemediği için doğum istemedim günüde dolmadı zorlamanın manası yok. Sancım yok, suyum gelmedi, nişan gelmedi, sadece 2 cm açıklık okadar. Resmen suni sancı damar yolu açıldı muayne etti dedi 2 cm, dedim bırakk doğurmicam😅😅😅😅😅
Colahusu Melinya suni sancıyı istediğin zaman sonlandırabiliyor musun? Cok anlamadım ne yazdıgını kafam yerinde değil valla😄
Melinya Colahusu Ebe hazırladı beni bugün için doğum yapcağım ayarlanmıştı dünki muaynemde açılma ve ntsde sancı çıktığı için bu gece açılman devam eder sabah gel doğurtalım dedi, ama açılmam olmadığı için doktorumu aradım dedim damar yolu açıldı hazırlandım yattım ama şimdi baktılar ki açılmam da hiç ilerleme yok, sancımda yok dedim. Suni sancı o ara daha bi kaç damla falan gitmiştir damarıma. Ozaman dedi bugün doğurtmayalım bekleyelim biraz daha öyle iptal ettik
Bayanbt Melinya bence doğru karar vermişsiniz 🙏😇 kendi başlatsın doğumu , inşallah açılmanızda düzenli olur , sütünüzde çabucak gelir sağlıkla doğsun
Melinya Bayanbt aaamiiin inşallah. Göğüslerime uyarıcı masaj yapıp sıkıyorum oda doğumu tetikliyomuş ya, hep su gibi sıvı gelirdi ilk kez az önce 1 damla süt geldi kolostrumdu durdum hemen inşallah sütüm olcak 🥰