Kızımı sezeryan doğum yaptım dikişten ağrıdan korkmuyorum ama narkoz beni çok etkiledi 1hafta 10 gün narkozu atamıyordum nefes alamıyordum ikinciye hamileyim ve narkoz korkusunu yenemiyorum ne yapmalıyım arkadaşlar yardımcı olurmusunuz lütfen bu korkuyu nasıl atlatırım narkozdan etkilenmemek için napabilirim?