Evde bebeğimize neler giydirmeliyiz özellikle gece yatırırken , kış bebeği olacak ev sıcak oluyor aslında kışın ama bebekler üşür . :) uzun kollu zıbın üzeri penye tulum yeterli olur mu yoksa bide yelek mi giydirmeliyiz tecrübeli anneleri de bekliyorum yoruma 🌸🌸🌸