Rabia54 ağır Antidepresanlar kullanırken hamile kaldım ve sigara da içiyordum.İlaçlarla birlikte sigara da beni sakinleştiren bir unsurdu.Bebeği öğrendiğim zaman bıraktım hem sigarayı hem ilaçları.Çok çok zorlandım.İlaçların yan etkisinden ayağa bile kalkamadığım zamanlar oldu.İlaç ve sigara kullanırken hamile kaldığım için Cerrahpaşa Getam’a gittim.Genetik araştırma merkezi.Oradaki Prof ilaçların değil de sigaranın üzerinde daha çok durdu.27. Haftadan beri ayakta bile duramıyorum hep yatıyorum.Hamileliğim çok zor geçiyor.Ama bunların hiç biri o minicik bebeği ana rahminde dumana boğmamı gerektirmiyor.Sana akıl veremem.Vücut senin,Bebek senin.Ama seninle aynı şeyleri ,belki daha kötülerini yaşamış biriyim ve tek nefes bile içmedim.Umarım bırakırsın.Çünkü ufacık bi canın sağlığı karşısında senin nefsinin bi önemi olmamalı diye düşünüyorum.Geçmiş olsun.