Ben malesef cocukluğumdan beri asla hap icemiyorum midem cok kötü oluyor yutamıyorum🙄 ilk 4ay belki vitamin folik asit vs kullandım semir hic kullanmadım değerlerim güzeldi ama yavaş yavaş düşmeye başladı en son 3 oldu ve demir takviye serum takılmak zorunda kaldım🤷♀️ Vitamin demir kullanmayınca aşırı halsizlik vs yaşıyordum serumu alınca bunu daha iyi fark ettim ben resmen ölü gibi dolaşıyormuşum hicbirşeye gücüm yokdu yavaş yavaş toparladım demir serumundan sonra🤷♀️ Ama hala bi halsizlik vs var belki vitaminleri icsem kendime gelirim ama icemiyorum🙄 39. Haftama giricem yarın