Hulya2626 Haziranda gebe kalanlar kız oluyor diye bir teori vardı. Ama benimki erkek oldu. Bugün öğrendim kesin erkek dedi doktor.
Ballisi533 Hulya2626 ay benımde erkek sanırım kordan degılse erkek dedi doktor hazıran 24 sat ıkı oğlumdada erkek cıktı çin takvımı bunda kız dıyordu ama bu sefer tutmadı ay bende hala kız hıssedıyorum gercı sen kac haftalıksın suan
dilos011 Hulya2626 kız ben daha 5 haftalık hamileyim de hesaplama yaptım haziran 2023 denk geliyor haftaya randevu aldım daha gitmedim 😂
Ada-Uras-Asya Fatmaaa12 bizimde 13 haftada 100 de 70 erkek dedi 15 haftada kesin erkek dedi 16+2 de gittik kontrole 100 de 100 dedi değişmez dedi pipiyi gördük ama benim 4. Bebeğim we son inşallah
Summerwine Bende Haziran’da hamile kaldım kız denildi ihtimalli pazartesi netleşir inşallah 17 haftalık olduk☺️
Fatmaaa12 Ada-Uras-Asya benim ilk çocuğum olacak Allah nasib ederse 13te gittim erkek dedi ama başka gitmedim eşim görevde gelmesini bekliyorum değişmez sanırım
Ada-Uras-Asya Fatmaaa12 benm kızım ocakta 8 oğlum nisanda 7 diğer kızım mayısta 2 yaşında olacak mart ayında inş mimik paşam doğacak