[silindi] Soru başlıkta kızlar.Beta 8000 de iken bebeğin görünme ihtimali var mı?Daha mı yüksek olması gerekiyor?
Cerennceren [silindi] Kesin görünmesi lazım canım eğer 800 felan diyorsan görünmez ben 3000 perde hem keseyi hem bebeği gördüm
Anneolmak188 [silindi] ohoo pazartesiye dahada artar değer görürsün canım benim hadi hayırlı haberler ver bizede
[silindi] Anneolmak188 Maşallah diyeyim hep sağlıklı ilerledi bugüne kadar pazartesi ilk defa doktora görüncem🥰
[silindi] Qnl Bazıları 9. Haftada görüyor☺️Geçen gebeliğimde hiç beta vermeden 4+5 te hem keseyi hem bebegimi görmüştüm 🥹Yani hiç kan vermemiştim öbüründe o yüzden bilmiyorum.O da düşükle sonuçlanmıştı🥹