Kdr25 9+2 haftalığım üşüttüğümü düşünüyorum ama ishal ve kusma var bel ve vücut ağrımda var sadece üşütmemidir yoksa bebeğimle alakalı bi durummudur hastaneye gitmeli miyim ? 😞
Calasun Kdr25 usutmede olmaya bilir gida zehirlenmeside olabilir bende o haftalarda kusma ishalle gitmistim usumede vardi doktorunun numarası varsa bir ara sor istersen en sağlıklısı
Hhhsssaaa Kdr25 canım bende öyle oldum ishal kusma dışkı da parazit çıktı antibiyotike başladık bence doktora gitmelisin sıvı kaybı yaşamadan..
MomBse Kdr25 ishal su kaybı açısından sıkıntı diye biliyorum bence git hastaneye serum filan takviye ediyorlar
Calasun Kdr25 zehirlenmişim mantı yemiştim dışardan dondurulmuş gıda kusma ishalle gittim bebege zararı yok bol sıvı tüket ishali takip et ikinci güne çok sulu olursa fitil vericekti ama geçti çok şükür gerek kalmadı
Arenbebek Canim hamilligin baslarinda bagisiklik sistemi cok zayif kaldigi icin boyle seyler cok normal bende 7 8 haftalarda ishal kusma ve cokagir bi grip olmustum 10gun yataktan kalkamadim ilacta kullanamadigim icin sadece probiyotik kullandim ishal kusma icin ve metpamid