Rmysbyzt sanırım lekelenmeler yerleşme döneminde oluyo hiç öyle bir şey yaşamadım ben doktoruma sormuştum olmak zorunda mı diye herkes yaşıcak diye bir şey yok demişti geçen ufak bir kanama durumu yasadım ama 12+6 da bende 1 tane progestron ve 3 tane fitil kullandım yine doktorumuz bebiş kendini belli eder arada böyle durumlar görülebilir dedi 😊 seninde kısa zamanda gecer inşallah sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi 🙏