Be_hi26 Bebegım 6 haftalık şuan kalp atışını dımlemeye gıtmiştik ama kesenin etrafı hep kan dolu dedu doktor riskli gebelıkmiş 😔 iğne yazdı oksapar ve proluton bu durumu daha önce yaşayan varmı çok korkuyorum bebeğime bişey olmasından
Dilannnurse Be_hi26 bunu yaşayan çok insan var iyi düşünelim iyi olsun bolca dinlen tuvalet harici kalkma ayağa
Son248 Be_hi26 bendede düşük riski var korkma Allahım onu sana bağışladıysa öyle yada böyle kucağına alırsın yat dinlen kalkma yerinden sakın iş yapma çok zorlanmadıkça tuvalete bile gitme rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah tez zamanda 🙏🙏
323832 Be_hi26 7 haftalikken hafif kanama geldi hastaneye kontrol amacli yatirdi doktorum pruluton igne ve progestan hap kullandim ve hala progestana devam benimde kese etrafinda kanama vardi ama 1 hafta sonra kontrole gittim geçmişti 11+3 gnluk olduk
Rmysbyzt Be_hi26 çok geçmiş olsun. Benimde kHverengi lekem oluyor kanama alanı falan yok ama neden oluyor bilymiyorum ya geçmiyor bir türlü. Bel ağrısı kasık ağrısıda eşlik ediyor. Progestan fitil kullanıyorum. Allahım nolur sağlıklı sıhhatli hepimiz kucağımıza alalım🤲🏻🤲🏻
Dilannnurse Benimde 6haftalık dr a gittiğimizde bişey görmedi dr dan geldik bi kaç saat sonra kanamam oldu progestan fitil kullanıyorum 4gün oldu kullanmaya başlayalı kanama azaldı
Hatice1998 Be_hi26 benimde 6 haftalıkken kese etrafında kan vardı ve fitil kullandım şuan 13 haftalık olduk ve kanama tamamen bitti çok şükür ilaç kullanmayıda bıraktım . Canını sıkma bol bol dinlen senin de geçer inşallah
Be_hi26 Hatice1998 ikinci hamılelıgım ilkinde hiç böyle şeylerle karşılaşmamıştım o yüzden cok korktum
Betulee Be_hi26 Benimde ilk zamanlarımda kanamam oldu doktor kesenin yanında kanama alanım oldugunu ve riskli olduğunu söyledi ama hiç bir problem yaşamadım Haftaya geldiğimde kanama tamamen yok oldu şimdi 29 haftalığız☺️
Guzelanne56 Be_hi26 benim 5 hafta 2 günlükken dışarıya vuran kanamam oldu kese etrafında kanama alanım vardı doktor olumsuz konuştu ama suan 27 haftalık olduk elhamdulillah prıgestanı duzenlı kullan bol bol ıstırahat et korkma bebısın senınle aklıma kötüyü getirme hıc
AdinsMom Be_hi26 bana da özel hastane öyle dedi progestan fitil kullandım 3 gün sonra devlete gittim öyle bişey yokmuş
AdinsMom elifcicek_07 istirahat işe yaramaz kan birikintisi ya demir olarak emilicek uzun bir sürede ya da kan çıkmanın bir yolunu bulacak ne yapılırsa yapılsın büyüyüp küçülmesi değişmez
elifcicek_07 AdinsMom kan birikintisi, hematom sonucu oluşur hematom ise kesede kanama alanı yani yırtık sebepli bir komplikasyondur istirahat önerilir.