Kizlar ikinci gebeliğim bı kaç gündür adet sancısı gibi sancım vardı bu sabah iyice fena oldu bebek aşırı hareketli acitiyo aşağı vuruyor genital bölgemde ağrı var belimden kasıklarıma agri oluo yarım saatte bir bı nst girsem mi beklesem mi erken mi bilemedim