nfssultan1 biraz büyüyen kadar öyle olacak sanırım benimkide öyle bir düzen hala yok ne zaman isterse veriyorum çok şükür aman aman bir gaz sancısı çekmiyoruz ben kimyon çayı içiyorum bebeğime de aşırı etki ediyor her gün içince çok fazla kaka yapıyor bu yüzden 1 gün arayla içiyorum öneririm sizede