Valla Aytekin hanımı tek geçiyorum. Kanama zamanımda tanıştık 7-8. Haftalarda.
Şuan 29 haftalığız. Her sorunda saniyesinde wpdan konuşuyoruz, gerekli olan bölümlere de yönlendiriliyor, sıkıntı olan gebelikte sanırım beni en çok o rahatlattı. Her muayene/ kontrol hepsinde tek tek detaylı ultrason yapıyo. Ydışındaki eşime bebek fotoğrafı yollayacak diye 30-40 dakika poz bekledi😀