Stella_0 Mervekara5 Merhaba, bende 3buçuk haftalıktı öğrendiğimde yok denecek kadar silik bir çizgiyle gidip kan testi verip öğrenmiştim 🥰 hayırlısı olsun sağlıkla kucağınıza alın 🙏
Mervekara5 Gunesh25 canım pcosu var arkadaşımın belirli bir regl tarihi yok maalesef geç döllenme oldu :(
Berivan-65 Bende tüp bebek tedavisi yaptım bugün kan testi verdim 38,44 çıktı 2 gün sonra tekrar vericem yükselmesi gerekiyor inşallah yükselir banada dua edermisiniz
butterfly35 Berivan-65 inşaAllah Rabbimin izniyle hayırlı şekilde yükselsin canım. Gönlüne göre olsun. Bende bugün kan testi verdim ilk bebeğimi kaybetmiştim. 2 gün sonra tekrar kan vericem betaya tekrar bakılacak bana da dua eder misiniz ismim Gülçin 🤍
Stella_0 Mervekara5 İnanın şuan hatırlamıyorum 31.haftaödayım ama yüksekti hatta ikiz olabilir dedi ama değil 😊