Olmazmı 1defa ağır covid gecirdim 2 hafta, 4 defa 2 hafta ağır grip gecirdim 4. 1ayı gecti hala cekiyorum😃 hamileliğim full hastalıklarla geciyor 32de rahim ağzı kısalmasından erken doğum riskim vardı şuan 39. Haftama giricem çok şükür
Ben pek bir care bulamadım, yemenize ve icmenize dikkat edin bol bol su icin, sürekli sıcak caylar icin, limonlu su icin, bol bol meyve yiyin, ağrı kesici parol icebilirsiniz, deniz suyu burun damlası kullana bilirsiniz, boğaz icin emilen şekerlerden vs oluyo onlardan alabilirsiniz, pekmez felan öneririm öksürük icin, yada doğal öksürük şurupları var 🤷♀️Kendinizi sıcak tutun, uyuyun dinlenin, vitamin haplarınızı ilaclarınızı aksatmayın