Kızlar 14. Haftadayım cok küçük kahverengiye yakın lekem var daha oncede yasamiştm progestan ıctım smdi iğne verdı doktorum yaptryorum doktor kese kenarından gelen bişey dedı bunu hep yaşicaz mi ilk aylarda mı oluyor biz sürekli uzanip dinlencezmı ayakta gezmicezmi yürüyüş yapmicaz mi hiç riskli bi durummu anlayamadm neden olur ki bu