uzcn Bugun kan tahlili verdim adetim gecikmisti dr ultrasonla da bakti daha kese gorunmuyor dedi az once sonuclarim cikti bakabilirmisiniz.
arirangg uzcn yumurtlamadan sonraki 14. Gün gebelik olsa kanda çıkardı. Ama yine de 2 gün sonra tekrar kan ver canım inşallah yükselir
Busegul01 uzcn Malesef canım yok çünkü adetin gecikmiş değer 5 in altında negatif .. Vakti saati gelince Rabbim sevindirecek umutlu ol 🌸
Serencihannn uzcn çok yanlış bir tespit doktorun ki çoğu doktor önce kana baklm ona göre ultrason bakarız diyor kanda 5 bin falan olunca ultrasonda görnrmüş zaten
uzcn Serencihannn bugun gittim ozel hastaneye yarım gun oldugu icin oyle yapmis olabilir mi cok fazla işleyişle bilgim yok canim ondan soruyorum. Polikistik overim var yumurtaliklarima da bakti hem bu doktora ilk gidisim . Onceden 1kez baska doktora gitmistim
Nurr550 1 den aşağı gebelik yok demek, 1 den yukarıdaysa bekle biraz 4,5 gün sonra tekrar test yap. 2 günde bi 2 ye katlanarak artması lazım hamileysen.
Dilannnurse uzcn gebelik yok denemez sen 2 günde bi kan verip artışı takip et düzenli ve katlanarak artması lazım
uzcn Mrsn-mrsn bende polikistik over var normalde 3 4 gun degisiyordu gunlerim en son adet tarihim 1 eylul
Mrsn-mrsn uzcn anladım canım inşallah değerin yükselir inşallah hayırlısından. Benimde son adet tarihim 2 Eylül adetlerim düzenli normalde son 3 4 aydır hep 2 gün önceye atıyordu. Henüz adet olmadım ama bilmiyorum testte yapmadım ne olacak bilmiyorum korkumdan test te yapamıyorum
uzcn Serencihannn sabah gittim once ultrasonla bakti sonra kan verip ayrildim ordan sonucda oglen cikti pazartesi gorusecegim doktorla