Merhaba kızlar 37+2 haftalıb hamileyem bebeğim 2500 kq ve boyuda 43sm 3 hafta öncede yani 34 haftadada aynıydı hiç kilo almamış kalp atışı suyu falan iyi ama 3 haftada hiç kilo almamış ve boyuda artmamış böyle drum yaşıyan varmı çok korkuyorum ters geliyor zaten 14 e sezeryan yapıcaz
Ama 2500 den de az doğar sanırım çünki hep fark oluyor
Ne yesem bebeğim hızlı kilo alır😔küveze girmesin😪