Aysee10 igne ve folik asit kullanman sart 2 genin folik asit ve b 12 den kaynakli onlara da baktir benim de faktör 5 heterozigot ve mthfr c677t heterozigot igne ecopirin ve folik asit devam ediyorum 11+3 olduk kendine iyi bir doktor bul gerekirse perinatoloji uzmanı ya da profesör doktor ile planli hamilelik düşün gebe kalmadan 3 ay once folik asite basla kanda gorur gormez de kan sulandirici igneye başla kayiplarin varmis igne kullanman sart pihtilasmadan dolayi bebege kan akisi saglanmiyo ve kalp durmasi oluyo allah hayirlisi ile nasip etsin 🤲