S53 25 haftalıktan itibaren hep başı aşağıdaydı ultrasonlarda. 35li haftalarda da bayağı aşağı inmiş kafası falan diyordu doktor. 39+2 de doğum yaptım. Hemde çok kolay oldu doğumum. İlk gebelik olmasına rağmen. O yüzden korkmayın başı aşağıda olması sıkıntı yaratacak bir şey değil.