Esrabaydemir Baymehal İsim çok saçma yaa. Zaten biri ile sesleniyorsun. Çocuk zaten Halimeyi kullanmaz. Bir eski bir yeni isim koyuyorsunuz. Biri taaa orta çağdan biri de uyduruk Lina Mina. İsim dediğin özgün olmalı. Anlamı olmalı. Hikayesi olmalı.
Baymehal Esrabaydemir ismin ne hikayesi olcak canım anlamı güzel bi isim taşısın yeter onunla şefaatlencek evet bende 2.isim istemiyorum ama halime de tek oluncs olmuyor
Mysaa Baymehal bak bunu düşün ilerde sonra torunuma adımı koyun demezsin hahahah😀😀😀 şaka bi yana sağlıkla gelsin insallah
Baymehal Aysegul123Defne amin inşaallah bunu çok beğendim şuana kadar hüma ve erva ismin eşimle paylaşayım da bakalım 🤗