Fgbebek-1 devlet Hastanesi yapmıyor canım ben bir kere yaptırmak istedim ama direkt yaptırmadıklarını bildiğim için gittim kasık ağrısı baş dönmesi mide bulantısı sıraladım yani dediler gebelik ihtimali olabilir mi neden olabilir emin değilim 2 gün gecikti zaten falan bir hamilelik testi yapalım ama azarlar şeklinde normalde yapmıyoruz doktora gitmen lazım randevu almam lazım falan ağzıma ettiler öyle test verdim tabii hamile değilmişim o zaman ondan sonra acile gitmedim sağlık ocağından sabahları veriyordum ertesi gün çıkıyordu gidebiliyorsn özele git