Lionmother Canım benimde evlendim direk olmuştu 11 ay olmadı oluyor öyle seyler . Hatta biz sperm nasıl düşük diğer bebek nasıl oldu diyorduk şaşırdık . Birde rabbim zamanını gününü yazmıştır ben hep hayırlı zamanda olsun dedim haaa ağlamadım mı ağladım . Beraber hamile kalmayı beklediğim arkadaşım kaldı doğum yaptı nasıl ağladım , kıskançlıkta değil insanın yüreği burkuluyor . O doğum yaptı 3. Gün gittim bebeği görmeye . Kucağıma aldım çok rahatlamıştım . Dualarla kaldım ben . Sende benim dualarımdasın burda bi kaç arkadaş daha var onlarda dualarımda hepimiz beraber bekledik ben kaldım sizde kalacaksınız eminim ❤️