bubuiledudu Eşimin 15 milyon olması gerekirken 9 milyon . Ekimde evlendim hemen kalmıştım kaybettim ve 10 ay gecti kalamıyorum . Doktor zeucit önerdi fiyat yüksek olduğu için bu ay alabildik keçiboynuzu kürü , pekmezi kabak çekirdeği , fındık fıstık ceviz ne ararsan herşeyi denedik olmadı . Bu ay ben gittim doktora acaba sorun bende mi die ama normal çıktı doktor yinede yumurta büyütmek için ilaç verdi sonra çatlatma iğnesi oldum. Eşimin ilaç 5 tane kaldı 3 ay kullanması gerek bu ay sıkışığız yine alamayacaz bakalım neler olacak