Kızlar 36+6 dayım perşembe günü çatı muayenemi olmuştum 1 parmak açıklık vardı. Az önce de jel gibi böyle hafif kahverengimsi akıntı geldi galiba nişan oluyo. Dün geceden beri bel ve kasık ağrılarım var ne yapmam gerekiyor? İlk doğumum olcak tecrübesizim hastaneye ne zaman gidiyim