Bebekliannee şöyle söyleyeyim canım, cuma günü yaptığın test baktığın zaman daha koyu çıkmış. Ama muhakkak ki kuruma ile ilgisi vardır diye düşünüyorum. Bugün ki teste baktığım zaman yine ikisi de eşit gibi yani çatlama olmamış gibi geldi bana. Sen canlı canlı daha net görürsün iki çizgi de aynı eşitlikte mi bugün yaptığın testte? Ama sen yine de ne olur ne olmaz bugünü değerlendir istersen