17+6 kızlar inanılmaz derecede kasık ağrım var. Otururken yürürken çorabımi giyemedim eğilip sağ tarafda var sadece. Geceleri ağrısına uyanıyorum. Nefes alıp verirken bile kasık ağrısı batması yaşıyorum.herhangi kanama leke yok ama neden böyle yaşayan var mı. Hastane gitmek istemiyorum 4 gün önce gittim 10 gün önce gittim sürekli muayene de istemiyorum. 2 gündür var bu durum .