Gorkim ayy, ben çift gibi durduğunu düşünmüştüm ama doktorumuz teke benziyor ama daha kesinleşmez demişti dün. Bildiniz gerçekten. Tebrik ederim sizi de. Biz dün yeni öğrendik ikiz olduğunu ve ailede hiç ikiz de yok. Çok şaşırdık. 2 yaşında da bir oğlum var. Nasıl olacak bilmiyorum. İçimi döktüm :) sizinkilerin fotoğrafını yükleme şansınız var mı acaba? Kaç haftalıksınız, sağlıkla gelsinler🙏🏻