balkizinbebegii Gulum_ozkan bende diğer versiyonu olan gynoferon kullanmayı denedim ilk 3 ayda bulantı yaptı şuan 4. Aydayım tekrar başlayacağım inşallah bulantı yapmaz
Gulum_ozkan Soruyorumm mide bulantisi mi yapıyor ben başka kullanyordm onun yerine bunu yazmış doktor
Gulum_ozkan Ahuum sız yaptırdınız mi hiç doğum az kaldı 34 haftalık şuan erke doğum riskim de var bi sknti olurmu yaptrmadm hiç nasıl oluyor
Ahuum Gulum_ozkan annme yapıldı mıs gıbı. Bişy yok kı kan yüklemesinde serum alır gibi veriyorlar. Sen ilaçlarını içmeye devam et . Benımde düşük doktorum banada takviye yapcak doğuma doğru . 20 haftalık bnm daha