Betulll19 Nlnylmz Ya bide hastanedeki odalarda iki kisi olarak mi kalınıyor doğumdan sonra instagram da gördüğüm bi kac oda resimlerinde hep iki kisilik yatak var cok merak ettim bilginiz var mi acaba 😀
Nlnylmz Betulll19 yok tek kişi kalıyorsunuz yanınızdaki refakatçi yatabilir isterse yatakta doğumda kesinlikle 2 kişi kalinmiyo odalarda
Bernnnaaaa Betulll19 ben 1 ay önce serklaj oldum doğum yataklı servisine yatırıldım 1 gece. Benimle beraber 3 kişi kaldı 😅 diğer odalarda da öyleydi hatta fazla bile kalan vardı birşey demiyorlar 🙂