Melisaekr Baysancmre 32 haftalığım sag elimde parmaklarda uyuşukluk var doktora söyleyeceğim bisey sendromu diyorlarmış ama ne bilmiyorum
Ssmerve10 Baysancmre bende de oluyor o canım karpel tünel sendromu diyorlarmış kimisi magnezyum dan diyor ama kendi kendine geçiyormus