queenmerve amin cümlemizin inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız bebişlerimizi bi iki haftaya duyarsın kalp atışlarını annesi o kadar güzel bir duygu ki ben 7. Haftamda duymuştum 7 haftaya kadar 10 defa hastaneye gittim olumsuz konuşan her doktordan çıktığımda başka hastaneye başka doktora gittim 7.hafta da kalp atışını duydum tutamadım kendimi doktorun yanında ağladım sevinçten inşallah size de nasip olur minik kalbini dinlemek 😇