Gunesh25 Seyma65 benim adetime 2 gun var test yapmaya korkuyorum yeniden.Adet olurum uzulurum deye.Ama her kes hamilelik oldugunu soyluyor
Seyma65 Gunesh25 evet aslında o durumu yaşadım için iyi bilirim bazen hamilelik olsa da beta yükselmediği için negatif de görebilirsin onun için istersen biraz daha bekle herkeste aynı olmuyor çünkü