Defne-ece28 Kızlar ben 3 kez kez gebelik geçirdim 3 de tek yumurtlama gununde tuttu bu ay hersey takvim uygulamasına gore düzenli ilerledi yumurtlama testi de yaptım 30 günde bir hasta oluyorum adete 4 gün kala test yaptım kanda negatif hala gebe olma ihtimalim var mı bu ay çok belirti yaşadım kasik ağrılarım göğüs şişkinliği 1 haftadır yaşıyorum hiç normal gelmiyor adete yakın hic böyle olmazdı silik çizgiyi gördükten sonra hemen çatlamış dene dediler denedim ama çift cizgi 25 inde çıktı Eylül un 26 si siliklesti hamile olsam cikmazmiydi ekim 7 sinde beta hgc negatif
Kubratlas Benim kan tahlilinde bile çıkmadı meğer 15 gün civarı hamilrymişim. Tabi ki ihtimal devam ediyor zaten adetiniz de düzenliymiş, bir ilişki olduysa adetin 1-2 gün gecikmesini bekleyin pozitif çıkabilmesi için