sibeelkurt08 src=“https://mutluresim.com/images/2022/10/08/RntYg.jpg” alt=“RntYg.jpg” border=“0”></a>
Fadimegll321 sibeelkurt08 benimkide böyle ben karar veremedim 😂 kız diyende var erkek diyende 
Acemianne8  https://share.icloud.com/photos/0aeAnLoQm9RNVcJLbhciUlMcw bnmkine de bakarmsnz
Zeyrista sibeelkurt08 ay inan ilk ben de hep kızım olacak diyordum ama benim de erkek 😂😂😂 sonradan alıştım hep kız bebek kıyafetleri falan favorilemiştim
sibeelkurt08 2Meyve- sizce kizin ebatları nasil oluyor bacak arasından bakmadı doktor neye gore %90 su diye biliyorsunuz dedim tecrübe dedi inanmak gelmedi icimden 😀
2Meyve- sibeelkurt08 vallaha ben dün ikinci gebeligimin cinsiyetini öğrendim. Ve birde kızım olucak örnek veriyorum ben kafa yapısından anlıyorum. Erkeğin kafa yapısı farklı kizinki farkli 🥰