nevauraz Kızlar hâlâ bebek hareketlerini hissetmiyorum sizler ne zaman hissettiniz bir iki kez hissettim gibi geliyor ama doğru mu anlayamadım ve üzerinden bir iki hafta geçti. İlk gebeliğim
2022bebeki nevauraz 18+2 de hissetmistm ben ilk daha öncesinde açıkçası minik minik gaz sancısı gibiydi çok önemsememistm
Aden58 nevauraz bende 18 haftaya girdim ufak ufak hissediyorum dün gece çok güzel hissettim ilk hamileliğim benimde doktor 20 den sonra net hissedersin dedi
melisa_dzgn61 nevauraz normaldir cnm kişiden kişiye değişir ben 18 de hafif 19 20 de daha net suan 22 hafta daha da net hissediyorum allaha şükürler olsun 🥰
2022bebeki nevauraz 20.haftada çok daha belirgindi o zamana kadar düzensiz. Her gün hissediyorum şimdi 23.haftamdayim
poyrazvearya nevauraz şuan 19+4 1 haftadır hissediyorum yani günde en az 2 kere hissediyorum bilerek 2 diyorum bazen artadabiliyor kalp gibi atıyor 🥹