Hanim78 Diku Cnm benim 3 tu cuma günü detaylı ultrason vardı 2.8 e düşmüş daha 22+6 haftaligim inşallah birşey olmaz
Vuslat61 25 teyim 22 de 19mm olculmustu..serklajim var..dualarla bekliyorum..insallah vaktinde gelir kuzular..
Diku Muhammedamine vagidan tapletka ,hastanedeyim zaten.. 21mm 22olmuş, rahim agzı tiklmiş gibi ,tikmedide kalso koydu rahim agzın onu evez edici bugun taburcu olacakdım aslında dokdor birşey söylemedi qaliba Beklediyi gibi çıkmadı
Diku Hanim78 ben hep yatıyorum canım ,ancaq ihtiyacım için kalkıyorum ,sen gec olmadan tiktirsene rahim agzını rahatlarsın .. hakımızda hayırlısı inşAllah canım