Kızlar 31 haftalık hamileyim. Bebeğim hep sakindi sabah akşam 10ar dk hareketini hissederdim o kadar. Gün içinde hep hareketli olduğum için hissetmezdim. Dün geceden beri aşagı kısımda bir hareket ve ağrı var sanki vajinaya doğru. Yani aşağı doğru tekme atıyor olabilir mi. İlk kez rahatsız eden yani canımı yakan bişey yaşadığım için korktum. Hareket ediyorsa da göbeğimin alt kısmını göremediğim için anlamiyorum (: ama tuhaf bir his. Kontrolüm salı günü bugün de randevu yokmuş sıkıntı olur mu acaba. İnsanın aklına kötü kötü şeyler geliyor..