68selda06 Bebegim0101 12 hastalığım yok madem ağrıtıyor du aslında kan sulandirici iyne kullanmaya başladım doktor mide koruyucuda yazmis dün yutmadjm hapı ama iyne vurdum sürekli istifra ettim iyneden dolayimi anlamadim
Bebegim0101 68selda06 bende 9 haftaligim.Gebeligin basindan beri kan sulandirici igne kullaniyorum.Midem cok agriyor sis resmen tas oturmus gibi
Selamcanim 68selda06 mide koruyucunun bulantıya faydası olmaz. Senelerdir kullanırım. Senelerdir de kusarım mide hazımsızlığından ötürü. Hamilelikte de kullandım 3 aydan sonra. 6 aya kadar da kusmalarım devam etti.
Melekprenses 68selda06 bulantı için değil miğde yanması için kullandım ben. Doktoruna danış o isim verir ilaç için
Bebegim0101 68selda06 kol bacak karin neresi uygunsa.Dusuklerim ve pihtilasmam var oyuzden kullaniyorumm.siz neden kullaniyrsnz
68selda06 Bebegim0101 be 12 hastalığım sizin gibi erken haftalada tedaviye başladın 8 haftalikken hastanede yattım 3 gün pilti atmasından
68selda06 Bebegim0101 benim de sağ bacağıma pilti atmış o yüzden kullanıyorum geçmiş olsun insallah sağlıkla alırsın bebeğini kucahina