Baliminannesii bizim oğlanda daha kıpır kıpır 38+2 olduk, Perşembe akşamı baya bi yalancı sancı tuttu acilde nst de sancı da çıktı ama 60 lardaydı açılma yok .
Fiziksel aktivite yapacağım artık merdiven , çömelip kalkmak gibi 😚 tabi okuduklarıma göre neler yapanlar var ama gelmezse yine gelmiyor vakti saati var 🐣