Edaur_52 Merhaba hanımlar ben 24 haftalığım kasıklarım ağrıyor ara ara ve karnımda ağrıyor bazen bu normal mi?
Fidan_14 Edaur_52 bagırsak sancıların varsa güclü normal diyil maqnezyuma bsşlamalısın bende o haftalarda çok sancı oluyorfu papaverin fitil falan kullanıyordum doktoruna sor bence
Edaur_52 Mysngl bendede var yeni başladı internetten baktım normal yazıyor vücut doğuma hazırlanıyormuş bian korktum bişey oldu mu diye