Bende aynısını yaşadım kendinizi iyi olmasına telkin edin hep progestan iğne kullandım inşallah süreç çok daha güzel ilerler sizin için dua edin bol bol canınızı sıkarsanız bebiş de etkilenir çünkü zor ama mecbur birazcık 12.haftaya kadar en azından kendinizi telkin etmelisiniz 🥰