Dün muaynemde 2-3 cm açıklık ve nts de düzenli sancım çıktı. Ebe yarın sabah 7de gel doğumu başlatalım dedi. 39+4 oluyorum şuan. Sancım pek yok açılma muaynesinden sonra baskı var rahmimde ince ince kasıktan alt karnımda sancılar gelip gidiyo dünden beri.
Ama gel görki hiiiç uyuyamadım ve şimdi yola çıkıcam nası olcak bilmiyorum bu uykusuzlukla 😔😔😔